Regulamin sklepu internetowego LFS
Poniższy regulamin dotyczy klientów sklepu www.lfs.pl
I. INFORMACJE OGÓLNE
- Właścicielem sklepu internetowego, działającego pod adresem –www.lfs-sklep.pl
- Damian Litwin ,83-047 Przywidz Ul.Kasztanowa 4
- NIP: 6040171308
- Tel. kom. 609 011 199
- E-mail: biuro@lfs-sklep.pl
- Numer konta bankowego do realizacji przelewów: mBank S.A.:
W dalszej części regulaminu nazywana „Sprzedawcą”
- Strona zamawiająca produkty nazwana jest dalej „Klientem”
- Ceny oferowanych towarów są wyrażone w złotych polskich. Są przedstawiane w formie brutto (zawierają podatek VAT).
- Produkty objęte aktualną promocją znajdują się w dziale: „Promocje”. Realizacja zamówień produktów, będących w promocji, odbywa się wg kolejności zgłoszeń, do momentu wyczerpania zapasów.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronach jej sklepu internetowego.
- Wszelkie informacje, dotyczące produktów umieszczonych w sklepie, pochodzą z materiałów i ulotek publikowanych przez producentów.
- Zdjęcia mają charakter poglądowy. Oferowany produkt może nieznacznie różnić się od wizerunku na zdjęciu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zaistnienia pomyłek w opisach i cenach produktów.
- Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
II. ZAMÓWIENIA
- Zamówienia produktów dokonuje się za pośrednictwem Internetu. Można je składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16:00 oraz w soboty, w niedziele i święta, rozpatrywane są w kolejnym dniu roboczym.
- Dokonać zamówienia można poprzez: 1. Posiadanie konto w naszym sklepie. W tym celu należy dokonać rejestracji w panelu logowania: „Zarejestruj się” znajdującym się w prawym górnym rogu na głównej stronie sklepu. 2. Można złożyć zamówienie bez rejestracji, podając tylko dane do wysyłki. 3. Zamówienie mailowe. Każda forma zamówienia wiąże się z akceptacją regulaminu.
- Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia, wysyłając stosowną wiadomość e-mail z dołączona kalkulacją kosztów zamówienia na adres podany przez Klienta podczas rejestracji.
- W przypadku wyczerpania zapasów danego produktu, Klient zostaje o tym poinformowany. Może zrezygnować z całości zamówienia lub jego części. Może również zaakceptować wydłużony czas realizacji zamówienia (do uzgodnienia drogą mailową).
- Dowodem sprzedaży towaru jest paragon fiskalny lub faktura VAT (wymagane jest zaznaczenie takiej opcji w formularzu zamówienia wraz z podaniem pełnych danych firmy z numerem NIP).
- W przypadku zakupu na paragon, a w późniejszym czasie potrzeby wystawienia faktury do tego paragonu, proszę o tym fakcie informować sprzedawcę. Proszę wtedy podać nr NIP na, który będzie wystawiona faktura z paragonu. Jeśli klient nie poda nr NIP do paragonu, a będzie chciał w przyszłości fakturę to nie będzie takiej możliwości. Na paragonie musi być wskazany NIP firmy.
III. FORMY PŁATNOŚCI
- 1. Zawierając umowę kupna-sprzedaży, Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- przedpłata 100% wartości zamówienia przed wysyłką towaru (przelew bankowy),
- pobranie 100% wartości zamówienia przy odbiorze przesyłki
- Do czasu zapłaty całej należności, towar stanowi własność Sprzedawcy (art. 589 KC).
IV. TERMIN REALIZACJI
- Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysyłki towaru, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
- Termin realizacji wynosi średnio, w zależności od rodzaju zamawianego towaru, miejsca i sposobu jego dostawy – od 2 do 14 dni licząc od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku towarów: (panele ogrodzeniowe, słupki ogrodzeniowe, bramy, furtki, profile ocynkowane) czas realizacji może się wydłużyć do 30 dni. O dokładnym terminie klient zostanie poinformowany.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo w przypadkach szczególnych do wydłużania terminu realizacji, w szczególność w przypadku wyczerpania zapasów towaru w magazynie lub u producenta, o czym poinformuje niezwłocznie Klienta. Rozdz. II ust. 4 stosuje się odpowiednio.
V. WYSYŁKA
- Sprzedawca realizuje dostawy za pomocą wyspecjalizowanych firm transportowych. Preferowany sposób dostawy klient wybiera w formularzu zamówienia. Koszt transportu towaru do Klienta ustalany jest indywidualnie dla każdego zamówienia.
- Koszt usługi transportowej jest zależny od ilości, wymiarów i masy zamówionego towaru.
- Koszty przesyłki dotyczą dostaw w dni robocze i nie uwzględniają doręczenia w soboty, niedziele i dni świąteczne oraz paczek z zastrzeżeniem godziny odbioru.
- Podczas odbioru przesyłki, Klient ma obowiązek sprawdzić jakość i kompletność dostawy. W przypadku uszkodzenia przesyłki, konieczne jest spisanie protokołu szkody,wraz ze zdjęciem towaru w obecności kuriera a następnie możliwie jak najszybszy kontakt ze Sprzedawcą.
- Tylko na podstawie protokołu szkody możliwa jest wymiana towaru na nieuszkodzony oraz dochodzenie dalszych roszczeń.
- Klient jest zobowiązany do wskazania w formularzu zamówienia adresu dostawy. W przypadku wątpliwości nastąpi dodatkowe uzgodnienie z Klientem.
- Wysyłka towaru następuje w czasie uzgodnionym z Klientem podczas rozmowy telefonicznej lub w korespondencji elektronicznej i przy jej użyciu potwierdzonej.
- Klient ma obowiązek zapewnić w uzgodnionym terminie rozładunek w miejscu dostawy, oraz bezpieczny i swobodny dojazd.
- W przypadku nieobecności Klienta w uzgodnionym terminie, wymaga się obecności osoby upoważnionej do odbioru towaru w imieniu Klienta.
- W przypadku zrealizowania dostawy pod wskazany w formularzu zamówieniu adres w ustalonym terminie i zaistnieniu okoliczności leżących po stronie Klienta, a uniemożliwiających wydanie towaru (np. nie zapewniony rozładunek, nieobecność osoby upoważnionej do odbioru zamówienia, brak możliwości bezpiecznego i swobodnego dojazdu do miejsca rozładunku…) Klient zostanie obciążony kosztami transportu, zgodnie z ich wartością.
VI. ZWROTY
- Klient zwierający umowę niezwiązaną z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą (konsument) ma prawo do zwrotu towaru, bez podania przyczyny zwrotu, w ciągu 14 dni od daty zakupu, z zastrzeżeniem punktu 9.*
- Podstawą zwrotu jest okazanie Faktury VAT lub paragonu na zakup zwracanych produktów.
- Zwrotu towaru można dokonać tylko poprzez dostarczenie go do siedziby Sprzedawcy.
- Zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta.
- Zwracany towar musi posiadać niezniszczone oryginalne opakowanie producenta, być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.
- Pieniądze za towar bez kosztów wysyłki zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem na konto wskazane przez Klienta. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.
- Wystawienie faktury korygującej i zwrot pieniędzy następuje po uprzednim sprawdzeniu stanu technicznego zwracanego towaru.
- W przypadku konieczności zwrotu towaru, należy skontaktować się ze Sprzedawcą – tel. 663 524 584
- * Wyciąg z ustawy – „Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów” Art. 10 ust 3: Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
- świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
- dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
- dostarczania prasy,
- usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych.
10. Produkty wyprodukowane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi
VII. REKLAMACJE
- Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym Sprzedawcy, z wyłączeniem produktów z wyprzedaży magazynowej, posiadają gwarancję sprzedawcy i producenta.
- Podstawą reklamacji mogą być wady techniczne produktu lub uszkodzenia mechaniczne, powstałe do czasu odbioru towaru przez Klienta (przed potwierdzeniem odbioru).
- W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonych towarów, wymagana jest pisemna reklamacja przesłana do siedziby Sprzedawcy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, z dokładnym opisem przyczyn reklamacji. Reklamacje ilościowe zgłaszamy do 14 dni od momentu dostawy towaru. Reklamacja rozpatrzona będzie do 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia. W przypadku nie uzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
- Gwarancji nie podlegają produkty użyte niezgodnie z instrukcją zastosowania i sztuką budowlaną.
- W przypadku wykrycia wady mechanicznej przy odbiorze towaru, Klient może nie przyjąć towaru i powinien określić czy żąda wymiany, czy zwrotu kosztu. W przypadku uznanej reklamacji, koszty z nią związane pokrywa Sprzedawca.
- Koszt dostawy reklamowanego towaru do siedziby Sprzedawcy i odesłania go do Klienta w przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana, nie podlega zwrotowi.
VIII. POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Wszelkie dane osobowe i tele-adresowe, otrzymane przez Sprzedawcę za pośrednictwem formularzy rejestracyjnych są traktowane, jako poufne i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówień, bądź udzielenia informacji dotyczącej oferty handlowej naszej firmy.
- Serwis, przez swoje procedury, zapewnia bezpieczeństwo danych Klienta. Daje możliwość modyfikacji i usunięcia danych z naszej bazy.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych i tele-adresowych, zawartych w formularzu rejestracyjnym, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. „RODO”).
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna-sprzedaży będzie rozstrzygał Sąd miejscowo właściwy według siedziby Sprzedawcy.
- Klienci będący Konsumentami, mają możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej. Platforma znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Adres poczty elektronicznej lfs-sklep.pl to: biuro@lfs-sklep.pl/li>
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
- Złożenie zamówienia w niniejszym sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie przez zamieszczenie ich na stronie internetowej sklepu.